Berta Klaudia

 
Sziasztok!

Berta Klaudia vagyok, táplálkozás tanácsadó , edző , IBFF versenybíró és felkészítő edző.
2016 óta erősítem a Testkovács Fitness csapatát.

Célom, hogy segítsek azoknak az embereknek akiknek egyedül nem megy az életmódváltás.

Segítsek nekik az életmódváltásban és az edzésben is. Sokan tudják, hogy mit is kellene enni vagy hogyan is kellene edzeni, de hiányzik belőlük a kitartás, a motiváció. Igyekszem az étrendeket és az edzéseket is úgy összeállítani, hogy ne szenvedés legyen a váltás, hanem sikerként éljétek meg.

A németországi Wiesbadenben végeztem a főiskolán, mint táplálkozási tanácsadó. Kiemelném, hogy nem dietetikus vagyok! A dietetikai szak nem 1 év hanem 4.

Viszont én nem csak egészséges emberek étrendjében tudok segíteni, fordulj hozzám bizalommal ha :

👉🏼cukorbeteg,
👉🏼inzulinrezisztens,
👉🏼pajzsmirigybeteg,
👉🏼műtét előtt illetve után állsz,
👉🏼kismama vagy,
👉🏼sportoló vagy, ha a
👉🏼gyermekednek van szüksége étrendre

A táplálkozás mellé nagyon fontos a mozgás, ezért is döntöttem úgy, hogy elvégzem a fitness és testépítés szakot.
Így egy komplex szolgáltatást tudok nyújtani nektek.
Edzhettek velem minden héten hat napon keresztül. Csoportos illetve személyi edzéseken.

Sokan felkerestek, hogy egyéni problémákkal és betegséggel jöhettek e edzeni?

IGEN! Mivel nincs olyan, hogy egy edzésterv mindenkinek jó. Igyekszem mindenkinek a számára legtökéletesebb mozgásformát megtalálni.
A vendégeim között vannak kismamák, cukorbetegek, ízületi gyulladásos betegek, magas vérnyomással rendelkezők, sportsérülés utáni vendégek. Konzultáció után mindenkinek megtaláljuk a megfelelő mozgásformát.

Keress bátran, ha változtatni szeretnél!
 







Berta László

Berta Laci vagyok, túl a 4.X-en! Az edzés nekem nem csak munka hanem életforma és hobby is.

15 éves koromban jártam először edzőteremben ahol rengeteg férfi és nő edzett keményen. Szerintem már ott egy picit fanatikussá váltam. Azóta is edzem megállás nélkül, és akit csak lehet arra bátorítok, hogy ő is tegye ezt!

A sok év alatt rájöttem, hogy az emberek nagy részének egyedül nem megy, hibásan csinálnak feladatokat, el sem kezdik az edzès már be is fejezik. Nincs semmi ami motiválja őket . Ezért döntöttem úgy, hogy segítek az embereknek elkerülni a hibákat, sérüléseket, és átadom a tudásomat nekik, hogy jobb és hatékonyabb eredményt érjenek el.

Edzhettek velem a hèt minden napján, kondigèpeken ès funkcionális eszközökkel. Szerda reggelenkènt csak fèrfi csoportnak tartok sajáttestsúlyos edzèst.

Keress bátran ha komolyan gondolod, hogy edzenèl!
 









Bogár Ágnes

 
Sziasztok!

Bogár Ágnes vagyok.A sport/mozgás kiskorom óta a mindennapjaim szerves része.

7 éves koromban kezdtem el különféle táncokkal megismerkedni. Jazz balettal kezdtem majd néptáncaltom.
14 évesen kerültem kapcsolatba az Aerobikkal, amikor is csatlakoztam egy akkor induló csoporthoz,aminek éveken át (heti 3x ) aktív tagja voltam. Ez alapozta meg a sport iránti szeretetemet,kitartásomat.
20 évesen látogattam meg először az edzőtermet ,ahova heti rendszerességgel visszajártam.

Több éves külföldi tartózkodásom alatt és gyermekem megszületése után is, mindig helyett kapott a sport.

Különböző óratípusokkal volt alkalmam megismerkedni ,amiket heti rendszerességgel űztem, de az edzőtermi súlyzós edzés volt számomra az, ami a leginkább megfogott és amit magaménak éreztem.

Ezért döntöttem úgy,hogy ebbe az irányba indulok el, és elvégzem a Testépítés Fitness szakot.
Így mára már nem csak egy hobbi,hanem a munkám és 100%-ban az életem része.

A súlyzós edzések mellett nagy szerelmese lettem a Fit-Ball edzésmódszernek is,majd sikeresen elvégeztem a Fit-Ball trainer képzést.

„A jó pap is holtig tanul” én is a mai napig folyamatosan tanulok,továbbképzéseken veszek részt,hogy a vendégeimnek a legjobbat tudjam nyújtani.

Mint Edző,Anya,Nő, azt vallom,hogy az ember kitartással és akarattal, képes változtatni a megjelenésén.

Óráimat a jó hangulat és a családias légkör jellemzi.
Személyre szabottan állítom össze az edzéseket,figyelembe veszem az életkort, az esetleges sportmúltat, egészségi állapotot.

Célom az,hogy minél több emberrel megszerettessem a sportot ,az egészséges életmódot ,a mozgás örömét, és ez ne kötelezővé,hanem az életük részévé váljon.

Fordulj hozzám bizalommal,ha

-fogyni és/vagy izmosodni szeretnél
-átalakítanád az életviteledet
-erő és állóképességedet szeretnéd fejleszteni
-jó formába akarsz lendülni
-terhesség után visszakapnád a régi formád
-jól szeretnéd magad érezni a bőrödben
-sérüléseket elkerülve szeretnél edzeni
-nyaralásra,esküvőre készülsz
-koordinációs és egyensúly képességed szeretnéd fejleszteni

Gyere el,próbáld ki az óratípusokat és ígérem, a hatás nem marad el!:-)
 
61 èves vagyok.
Sokan kérdezik tőlem, miért nem látszik rajtam a korom?
Amikor ezt a mozgássort a mindennapi életem részévé tettem, lelassult az öregedésem.
Rendszeres, mindennapos használata egészséget hoz, vitalizál.
A tornám alapja a csí vagy magyarul az életenergia áramoltatása 45 percen keresztül.
A mozgás lassú légzés ütemére történik, mely testfigyelmet igényel így javítja az egyensúlyt és átmozgatja a mélyizmokat is.
Kinek ajánlom a Csí tornát?
Tulajdonképpen minden korosztálynak, de leginkább :
• a betegséggel küzdőknek – javítja az egészséget
• az idősebb korosztálynak, akik szeretnék „szépen” tölteni az öregkorukat – fiatalosabbá válás
• a megszállott egészségmegőrzőknek – tökéletesíti az egészséget
• a stresszben élőknek - megnyugtat
• a tanácstalanoknak - határozottabbá válik
• a fáradtaknak – energiával tölt fel
• az izgágáknak – megtanít lassulni
Az emberi élet két alapvető szükséglete az evés és a mozgás. Amint bármelyiket részben vagy egyáltalán nem elégítjük ki véget ér az életünk. A mai hagyományos mozgások, mint pl.a foci, torna, súlyzózás, stb. elősegítik a test szépségét, de ezek a belső szerveink energiatartalékának a terhére történik. Ez pedig fogékonnyá teszi a testünket a betegségekre és a korai elöregedést eredményez.
Hogyan találtam rá a Csí-tornára?
Hosszú folyamat eredménye volt. 16 éves koromban egyik orvostanárunkat kérdeztem, hogy jó jó, lassan mindent tudunk a betegségekről és gyógyításukról, de mikor tanulunk a megelőzéséről? A válasza:”Drágám úgy 30 év múlva újra beszéljünk erről!” Igaza lett. Én addig is próbáltam megoldást találni. Rájöttem, hogy a bevitt táplálékaink minősége és mennyisége nagyban befolyásolja az egészségünket. Azt tudtam, hogy a mozgás nagyon fontos része az egészségnek, de miért lesznek betegek még a sportolók is? Ernő bátyámmal jártunk évekig jógára és tanított engem meditációra, ahol is megismerkedtem az ősi egészségmegőrzéssel, melyet először a kínaiak vetettek papírra. Szerelem első látásra, 2011 óta a mindennapjaim része.
Reggel, délelőtt érdemes ezt a tornát csinálni, hogy egész nap frissek, energikusak legyünk.
 
 
Sziasztok! Noémi vagyok, anyuka, feleség, divattervező és pilates oktató. A sport mindig is az életem része volt. Egy évvel ezelőtt elindultam a pilates oktatói képzésen ahol sikeres vizsgát tettem.
 







Baki Bettina

Sziasztok,
Baki Bettina vagyok 20 éves.
Kiskorom óta szenvedélyem a sport.
Pályaválasztásnál az Artistaképzőben kezdtem el tanulmányaimat.
4 éve tudatosan figyelek a testemre és a megfelelő életmódra.
Sok csoportos órán kipróbáltam magam.
Magasabb szintre akartam emelni a tudásomat így elvégeztem egy fitness instruktori képzést a Fitness Akadémián.
A rendszeres testmozgással és táplálkozással sikerült kialakítanom egy egészséges kiegyensúlyozott életet.
Saját magamon tapasztaltam meg, hogy nincs lehetetlen, bármi elérhető amiért az ember képes tenni és kitartással, alázattal csinálja.
Tőlem megkaphatod azt a külső segítséget ami kilendít a komfort zónádból és közelebb visz a céljaid eléréséhez.
A rendszeres sportolással sok betegség megelőzhető, elkerülhető.
Ha kedvet kaptál de félsz egyedül eljönni hozd magaddal a barátaidat is, hogy együtt alakíthassunk ki egy egészséges életmódot.
Minden mozogni vágyót szeretettel várok Alakformáló, Erősítő óráimon.
És ami nagyon fontos , a motivációd és a jó kedved ne hagyd otthon!
 







Bagosiné Kelemen
Krisztina

Modern tánc művészi formában. Ötvözzük a ritmikus gimnasztika (RG), klasszikus balett és modern táncfajták elemeit. A végeredmény egy olyan színpadi táncforma, ami egyszerre sport és művészet. A gyerekek az edzések alatt hajlékonnyá, energikussá válnak, izomzatuk arányosan fejlődik, mozgásuk elegánsabb lesz. Fejlődik a memória és kreatív képességek is. Az órák során ügyelünk az egészségre! Az edzések fokozatosak és mindenkit önmagához mérünk, ennek tükrében tűzzük ki a célokat. Csoportos tánc alkalmával a kis táncosok megtanulnak csapatban dolgozni es megtapasztalják az egymás iránti felelősséget, annak fontosságát.

A legfontosabb, amit szeretnék a gyerekeknek átadni, hogy higgyenek magukban és kitartó, szorgalmas munkával elérhetik a céljaikat. Esetünkben ez lehet egy nehezebb mozdulat, versenyen való eredményes részvétel vagy akár Európa / Világbajnoki cím, de a gondolkodásmód amit elsajátítanak hasznukra válik életük minden területén.

Az óráim nem délutáni gyermekmegőrző. Hobbi szinten is támasztunk elvárásokat, hiszen csapat vagyunk, csapatban dolgozunk és felelősséggel tartozunk egymás iránt. Mindemellett nagyon fontosnak tartom, hogy a gyerekek örömmel járjanak az órákra, szertettel és bizalommal forduljanak felém, mit természetesen igyekszek megszolgálni
 
Mészáros Andrea vagyok, 2004-ben végeztem a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar (TF) sportoktatói képzésén. Sportágaim: aerobik és lovaglás. Mindkettő gyermekkorom óta része az életemnek. A sport mellett állatasszisztált terápiákkal, gyerekek képesség-, és mozgásfejlesztésével is foglalkozom. Jelenleg a fő tevékenységemet a másfél éves kisfiam adja, illetve most is a tanulás.