Edzőterem


Klubunkban szinte minden korosztály megtalálható, hiszen a mozgás szeretete nem köthető az évek számához.
Igyekszünk mindenkinek segíteni, aki mozgással szeretné egészségessé átformálni önmagát, és növelni önbizalmát, melyhez hozzájárulhat, a családias hangulat, a jókedv és a szakmai felkészültségünk.

Cardio


Mindenkit ide várunk, aki fogékony a rendszeres testedzésre.
Megosztott termeinkben, családias környezetben, bármely izomcsoport megmozgatásához, fejlesztéséhez, formálásához talál szabadsúlyos, köteles, mágnesfékes, elektromotoros sporteszközöket.

Személyi edzés


Személyi edzés keretein belül edzőink az első edzés keretén belül felmérik a vendég edzettségi szintjét, majd az edzettégi szint alapján megkezdik a közös munkát. A személyi edzés kondi gépeken, illetve funkcionális eszközökön történi. (edzettségi szint alapján) Lehetőség van edzéstervet kérni, de ha a vendég úgy igényli, akkor folyamatos hosszútávú munkára is készen állnak az edzőink, a megfelelő forma eléréséhez.

Csoportos edzések


MAR-CSÍ torna:
A Csí torna 7-8000 éve őrzött kínai Taoisták gyakorlatokból áll. A mozgás lassú ütemben, testfigyelemmel és intenzív légzéstechnikával zajlik.
Ez a kiegyensúlyozott mozdulatsor növeli a tüdő kapacitását, fejleszti az egyensúlyérzéket, feszesíti az izmokat és erősíti a mélyizmokat.
Rendszeres mindennapos végzése egészséget hoz, vitalizál. Bármilyen korosztálynak ajánljuk.
Tradícionális hatha jóga:
A jóga nyolc lépcsője közül a harmadik az ászanázás, amivel nálunk a jógát azonosítják. A testi egészség megőrzésén túl, a rendszeres jógagyakorlás segíti az önmegismerés folyamatát, és a világgal való harmonikus kapcsolat kialakítását. Az órák során megtanulod az ászanák (pózok) helyes, légzéssel összhangban történő kivitelezését, légzőgyakorlatokat és relaxációs technikákat. A gyakorlás során aktív segítséget kapsz, korrigálok, ha kell, variációkat, könnyítési opciókat mutatok, valamint a segédeszközök (jógaheveder, tégla) használatát is elsajátítjuk. A kiscsoportos gyakorlás adta lehetőséggel élve személyre szabottak az órák. Remélem, minden gyakorlómnak át tudom adni, hogy a jóga nem torna és nyújtások sora, és kedvet kaptok az otthoni gyakorláshoz is, amihez biztos alapokat kaptok.
Ovis torna:
Nem tudsz mit kezdeni gyerkőcöd kicsattanó energiájával? Szeretnéd ha fejlődnének a koordinációs képességei? Ha azt akarod hogy gyermeked elsajátítsa a gimnasztika illetve a torna alapgyakorlatait akkor hozd ovis tornára! Miket fejleszt? •Egyensúlyérzék •Ritmusérzék •Izomzata megerősödik •Lazaság (speciális nyújtó gyakorlatok) •Figyelme , összpontosító képessége •Magabiztosság , bátorság A sok játékos gyakorlattal megtanulnak csapatban , együtt dolgozni másokkal. A győzelem megfelelő kezelése és a veszteség elviselésének, elfogadásának elsajátítása. Megtanulják egymást tisztelni , értékelni és elfogadni.
FIT-Ball:
A sok üléstől kérdőjellé görbült kamaszoktól, a fájó derekú,elmerevedett vállú irodai dolgozóknak,sportsérülések rehabilitációjára,idegrendszeri megbetegedésekre,koordinációs zavarok javítására,gerincproblémák(derékfájás,nyaki és háti gerincproblémák) kortól nemtől függetlenül kiváló sporteszköz a Fit-Ball. Ha szereted a változatosságot, akkor biztosan ő lesz a kedvenc eszközöd, hiszen különféle edzésformákat próbálhatsz ki vele. Izomfejlesztő,állóképességet növelő, mélyizom-erősítő gyakorlatokat alkalmazunk az órán. -A labda használata során javul az egyensúly érzék és a mozgás koordináció -jelentősen javul a testtartás -A labdán ülve folyamatos izommunkára kényszerülünk, így a törzs izmai folyamatosan dolgoznak. -A labda rugózó mozgása,az okozott súrlódás,mechanikai inger ugyanis a bőr hajszálereinek vérellátásában segít,ezzel akadályozza,csökkenti a cellulitisz (narancsbőr) kialakulását. Összességében egy komplex mindent átmozgató óratípus,kemény erősítő gyakorlatokkal fűszerezve.
Pilates:
A pilátesz fitnessz módszert a német Joseph Pilates alapította a huszadik század elején, mely hazánkban sokáig nem volt ismert. A Pilates olyan komplex mozgásforma, amely ötvözi a "nyugati" világ anatómiai ismereteit a "keleti" mozgáskultúra egyes eszközeivel. Gyakorlásában nagy szerepet kapnak a gerinc stabilizáló izmai (mélyizmok), illetve a speciális légzéstechnika. Josep Pilates csal Controling-nak hívta. Két fajtája van a matracos és a gépes. Joseph Pilates 6 alapelvet alkotott meg módszeréhez: 1. koncentráció (concentration) A tudatos mozgás kulcsa, hogy odafigyeléssel, a figyelem fókuszával végzik a gyakorlatokat. 2. irányítás (controll) Szellemi és fizikai irányítás. Az izmok irányítása, a mozgás összekoordinálása, a légzés koordinálása. (Pilates a módszerét nem magáról nevezte el, hanem Controll-nak.) 3. központosítás (centering) A módszer azon alapvetésre épül, hogy minden mozdulat az úgynevezett erőközpontból (powerhouse) indul ki, azaz a has-alsó háti szakasz-csípő-fenék központi területből, amely körülveszi a létfontosságú szervek nagy részét, magába foglalja a gerincet, a test középpontját alkotva. 4. légzés (breathing) A megfelelő légzéstechnika a kulcs a minél tökéletesebb mozgás kivitelezéséhez. Minden gyakorlat mozdulataihoz adott ki-és belégzésütem tartozik. 5. áramlás (flowing movement) Minden gyakorlatnak saját üteme van, ezáltal a gyakorlatok "áramló" mozgással állnak össze egésszé. 6. precizitás (precision) A gyakorlatok helyes kivitelezése a legfontosabb, inkább kevesebb ismétlésszámmal, de a lehető legtökéletesebben végrehajtva kell dolgozni
G-FLEX :
A g-flex a hagyományos felfüggesztéses eszközök továbbfejlesztett változata. Funkcionális edzést végezhetünk vele a test egyenletes megformálására, középpontba helyezve a core izmokat, melyek a gerinc, illetve testünk stabilitásáért felelősek. Továbbá jelentős zsírégetést és hatékony alakformálást érhetünk el vele. Különlegessége a csiga, amely lehetővé tesz, hogy bármely irányba tudjunk vele gyakorlatokat végezni. A g-flex edzéseink kiscsoportban folynak. Maximum 5 fő van jelen! Bejelentkezés mindenképp szükséges.
Alakformáló
Cardio&Power
Kangoo
M.A.X.
Tempó torna
Zsírégető aerobik
Future Dance Modern Tánciskola

Verseny felkészítés


Legyél te is a csapatunk tagja!
Érdekel a versenyzés? Gondolkodsz rajta, hogy kipróbálnád magadat egy fitness versenyen?
Gyere, mi kihozzuk belőled a maximumot!
Csapatunk januárban kezdni meg a felkészülést a tavaszi versenyre. A felkészülésben segítségedre lesz Berta Klaudia IBFF versenybíró, felkészítő edző és táplálkozás tanácsadó, illetve férje Berta László WBPF aranyérmes európabajnok és személyi edző. Ha szeretnél egy családias hangulatban felkészülni, akkor itt a helyed! Mi segítünk neked: -A teljeskörű felkészülésben -Tömegelésben -Versenydiétában -Edzésekben -Színpadi mozgás elsajátításában -Hazai versenyek kíséretében -Táplálékkiegészítők kedvezményes hozzájutásában


Táplálkozás tanácsadás


Táplákozási tanácsadónk: Berta Klaudia, táplálkozás tanácsadó, edző , IBFF versenybíró és felkészítő edző. 2016 óta erősíti a Testkovács Fitness csapatát. Nem csak egészséges emberek étrendjében tud segíteni, fordulj hozzá bizalommal ha : -cukorbeteg, -inzulinrezisztens, -pajzsmirigybeteg, -műtét előtt illetve után állsz, -kismama vagy, -sportoló vagy, ha a -gyermekednek van szüksége étrendre -ha csak elvesztél az interneten olvasott rengeteg diétában -fogyni vagy hízni szeretnél Vendégei között vannak kismamák, cukorbetegek, ízületi gyulladásos betegek, magas vérnyomással rendelkezők, sportsérülés utáni vendégek. Konzultáció után mindenkinek megtaláljuk a megfelelő étkezést és mozgásformát. Kereséteks bátran, ha változtatni szeretnétek! Berta Klaudia 06305976592 klaudia.berta@yahoo.de

Álló szolárium